Ženy

07.02.2021

Již před dvěma lety jsem věnovala článek dívkám a chci se tomu věnovat znovu, ale tentokrát ti doporučím tři knížky, které se věnují naším problémům, feminismu nebo také chybám, které velmi často děláme.

Feministky nenosí růžovou a jiiné lži

Tuhle knížku jsem četla během letních prázdnin a trvalo to docela dlouho. Není to román, u kterého vypneš a užíváš si děj, ale tady se nad tím musíš zamyslet.

Nejde jenom o feminismus jako takový, ale i o příběhy žen, které se staly feministkami nebo jak si vybudovaly místo ve společnosti.

Najdou se tam eseje, které byly neuvěřitelné a hned jsem se do nich zamilovala, takovou esejí byla např. od Alison Sudolové, která píše o svém feminismu, jak se přijala jako žena a radí ostatním, že je to super být ženou. Nebo od Jameely Jamilové, která tě naučí říkat pravdu o sobě, jak jsem chytré vtipné silné.

"Nikdy se nepodceňujte a neshazujte!"
Bohužel se tady objevily texty, které mě moc nebavily a byla jsem v nich docela ztracená a zbytečně prodlužovaly knihu, ale jde jen o můj subjektivní názor, takže každý to může cítit jinak.

(Že)nám

Plno básniček, ve kterých jsem se viděla. Cítila jsem z nich tolik emocí, vylití srdíčka a hlavně pravdy.

Knížka je rozdělena na tři části, které jsou zaplněny texty o ženách. Já jsem se nejvíce našla v SÍLE, kdy je tam nejvíce lepíků a poznámek. Jsou tam slova, která potřebuje slyšet každá dívka, aby otevřela oči a uvědomila si, že je úžasná a záleží i na jejím názoru.

Udělat si sebe prioritu, bojovat za své sny a pracovat na sobě. Prostě věř sobě a svým schopnostem, měj se ráda, důvěřuj si, nebudeš sama, jdi dál a nezastavuj se, protože ty to dokážeš!

Takže pokud si potřebuješ dodat sebevědomí a ujistit se, že jsi dost dobrá, abys dosáhla svých cílů, tak si kup tuhle knížku od Báry (na Instagramu jako @pise.b), které uděláš určitě radost.

(Žádná spolupráce, pouze doporučuju, co se mi líbilo a pomohlo.)

Tento týden jsem rozečetla další knížku, kde hlavní roli hrají dívky - Holky odnikud od Amy Reedové a věnuje se především znásilnění. Některá části jsou fakt síla a nejhorší na tom všem je, že se to doopravdy děje. Ale ještě jsem ji nestihla dočíst, tak ti potom recenzi hodím na Instagram. Pokud mě tam ještě nesleduješ, tady ti házím odkaz @world.adele a rychle to naprav, ať ti nic neuteče.

Slovo na konec - buď ráda, že jsi žena a jsi skvělá bytost. Neřeš sračky, buď sama sebou, dej si čokoládu bez výčitek, ale hlavně ŽIJ!

"Vyzývám vás, abyste našli odvahu být neustále vším tím, co ve vás je."

© 2018 
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky