Kniha, která mě inspirovala

25.10.2020

Na začátek bych trochu poupravila titulek, protože vybrat jen jednu knihu je nemožné, proto jsem se rozhodla vybrat tři, které mě doopravdy inspirovaly.

1. After - Anna Todd

Série rozchodů, hádek, usmiřování, sexu, smíchu. Příběh Tessy a Hardina, mě inspiroval k napsání mého úplně velkého příběhu. Než After vyšel oficiálně jako reálná kniha, tak šlo o fan-fikci na One Direction na Wattpadu. Takhle jsem začala taky. Psala jsem příběh o mé tehdy oblíbené kapele, hokejistovi a vznikl milostný trojúhelník. Prostě dívčí klasika, ale každý nějak začínal. Teď mám rozepsané tři (snad) super příběhy - jeden z nich můžeš najít na Wattpadu pod názvem Coincidence. Doufám, že jednoho dne budu úspěšná spisovatelka aspoň tak jako Anna Todd.

2. Bez filtru - Kristýna Dolejšová

Knížka, ke které jsem nejedou vrátila, především ke třetí části. Která je věnováno autorce samotné, ale i jejím čtenářům, jelikož tím vším si musel projít každý. Přijetí sebe sama; přijmout své tělo i s jeho nedostatky; dělám věci, protože chci; každý den je nový začátek.

V dnešní době, kdy za krásu je brána nezdravě hubená dívka, je obtížné přijmout se taková jaká jsem. Stále s tím bojuju, ale Kristýnčin projekt #ZaNormálníHolky je mi velkou oporou. Když to prostě nejde, tak to nejde a svět se nezboří, protože jsi dneska necvičila, hold půjdeš zítra a bude zase líp. Jsem toho živoucím důkazem.

3. Smečka - Irena Kocí

Když chceš s vlky být, tak je musíš porazit.

Kniha napsaná podle celovečerního filmu, který jsem zatím neviděla, ale hned jak bude možnost, tak jdu do kina na Smečku.

Příběh, který mnoha lidem otevře oči. David, nový hráč klubu HC Vlci Zlín, je šikanován spoluhráči, holka mu uteče za "lepším", doma panuje bouře a zakončuje to jeho cukrovka, která ho na půl roku odvolala z ledu. Nejhorší na tom asi je, že se nováčkům tohle opravdu děje a je jedno, zda je to v České republice nebo Americe. Tak jsem se nechala inspirovat k napsání článku o šikaně, násilí, závislostech, PPP, sebepoškozování a seriálu 13 reasons why (vyjde příští týden). Protože by se o tom mělo mluvit, hlavně mezi mladými. Jinak oběti mohou propadnout stockholmskému syndromu a je už pozdě. Takže jsem ráda, že jsem Smečku četla, i když to bylo jasné, jelikož jde o hokejovou tématiku a točilo se to ve Zlíně.

Soutěžím s překlady Presto, právě s tímto článkem. A co ty, která knížka tě nějak inspirovala? Dej mi vědět na Instagramu. Budu se těšit na vaše odpovědi.

© 2018 
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky