Education First

14.09.2020

Education First je společnost, která pořádá jazykové pobyty po celém světě a já mám to štěstí, že jsem jejich ambasadorem. Proto jsem se tě rozhodla o EF informovat a možná také nalákat k vycestování. Já sama jsem s EF zatím nikde nebyla, ale snad vyjde příští léto vysněné Toronto. ♥

EF poskytuje služby ve 114 zemích, takže se můžeš učit jakýkoliv jazyk, který si zamaneš. Snaží se vyhovět všem věkovým skupinám, od 10let až po dospěláckou chuť se něco přiučit. Mimo jazykové zkušenosti také získáš i mezinárodní přátele, a to se hodí, ne?

Na jejich stránkách si můžeš sestavit nezávaznou kalkulaci tvého pobytu nebo si objednat katalog zdarma, který ti pomůže vybrat kurz a uděláš si i přibližný obrázek o ceně. Rozhodně také doporučuju sledovat jejich sociální sítě, především Instagram, kde studenti přebírají vládu a ukazují EF v lokaci, kde se právě nacházejí, takže zjistíš, jak vypadají třídy, pokoje, jídelny, anebo se dozvíš, co dělat ve volném čase.

Já jsem se stala EF ambasadorem před rokem a jsem neskutečně vděčná za tuhle komunitu. Vede nás skvělá koordinátorka Kačka. Během roku sbíráš bodíky, např. za sdílení fotek na sítích, pomoci v kanceláři, roznášení letáčků nebo i prezentace do školy. A ty za tyhle nenáročné aktivity dostaneš body, které následně můžeš proměnit ve vouchery nebo zájezd zdarma!

Na EF blogu je mnoho recenzí k přečtení např. od Anetky Synkové, Luboše Kulíška, NotSoFunnyAny ... Navíc se tam dozvíš různé rady a tipy v daných městech nebo i, co si sbalit na cesty. Takže se neboj, EF tě připraví na cestu.

Na konec mám pro tebe překvapení! Rozhovor s Kačí Jebavou, mojí koordinátorkou a úžasnou osobou.

Představ se nám, prosím.

Ahoj, jmenuji se Kačka a jsem nedílnou součástí týmu EF.

Jak si přišla na EF a jak dlouho se tomu věnuješ?

Haha to je celkem vtipnej příběh. Jsem beran a proto i celkem odvážná sama o sobě, ale tentokrát mě na můj první kurz přihlásila mamka. EF vyhlásilo někdy v prosinci slevu na jazykové kurzy a já už v tom byla až po uši.

EF se věnuji něco okolo 2 let.

Jaká byla tvoje ambassadorská cesta?

Po booknutí kurzu v již zmiňovaném prosinci, mě čekalo plno měsíců strachu a nejistoty. Byl to totiž můj první kurz a hlavně první cesta, kterou jsem podnikla úplně sama. Hned po příjezdu mi přišel letáček ať se stanu EF ambassadorem. Ležel na stole tak dlouho, než sem se tam opravdu přihlásila a tak mohla začít moje cesta ambassadora. Moje obří snaha se vyplatila- koordinátorka ambassadorského týmu.

Co ti ambassadorství vzalo a dalo?

Je to spíš o tom co mi dalo, než co mi vzalo.

Mám kolem sebe plno lidí, který mají stejnou vášeň jako já.

Naučila jsem se řídit lidi a probouzet v nich motivaci a našla i tu poslední kapku sebedůvěry, protože když si věříš, lidi začnou věřit v tebe.

Největším plusem je ale poznávání nových koutů světa, protože spolěčnou vášní, je právě to cestování.

Kde jsi zatím byla a kam se chystáš?

Florida- Miami Beach na 3 týdny.

Hawaii- Honolulu 4 týdny.

Čeká mě na 5 týdnů Nový Zéland-Auckland a na 4 týdny Canada-Vancouver.

Doporučila bys EF jazykové kurzy? A proč?

Vždy říkám kamarádům, známým a vlastně úpně všem,že když se vrátí z kurzu a nebudou naprosto nadšení, osobně jim to proplatím.

A proč? Jednoduchá odpověď. Protože nikdo z mých spolužáků neviděl prasátka na Bahamách.

Nesurfoval na plážích a nepotápěl se se žraloky. Nenašel si desítky přátel z jiných zemí. Nezlepšil si angličtinu na dovolené s rodiči. Já ano.

DOVOLENÁ, NEZAPOMENUTELNÉ ZÁŽITKY, PŘÁTELÉ A HLAVNĚ ANGLIČTINA ZA KTEROU SE NEMUSÍM STYDĚT.

Co bys vyřídila těm, kteří se rozhodují stát se ambasadorem nebo s EF vycestovat?

Travel. Your money will return. Your time won't.

Tvoje slovo na konec.

Tak zase ahoj, třeba se někdy společně potkáme na druhým konci světa.

© 2018 
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky