DairNight books

14.02.2021

"DAIRNIGHT COMMUNITY bola založená pre mladých Spisovateľov, ktorí sa tak boja nazvať, pretože ich každodenné "NIE" už dávno odradilo. Naša spoločnosť nás totiž tlačí do úzkych a obklopuje falošnými múrmi slobody: Môžeš všetko! - No nie že si veľa dovolíš!" říká samotná autorka projektu Daniella Ferková.

Umenie a iné stráty času

Sbírka moderní poezie, ve které se stále hledám. Jsou tam verše, jež mi připomínají mě a klidně bych se pod ně podepsala.

V každé části je něco, co mě oslovilo a musela jsem si to označit jako například úvod v kapitole Sociální vrah, kde jsou popsáni tzv. vůdci (dnes bychom je mohli nazvat influencery), kteří jsou perfektní a dělají jen "správná" rozhodnutí. Měli by nám zrcadlit své skutečné já, ale je tomu tak?

Další část, jež se mi hodně líbila je Samota Sama. Ta skvěle zobrazuje dnešní dobu, kdy je obtížné se potkávat s lidmi a jste akorát zalezení sami doma. Vím, že je to spíše myšleno, tak že člověka opustila drahá polovička. Několik dní byl stále s někým a teď si zvyká být sám se sebou, což je někdy i náročné.

Abych jenom nechválila, tak mi docela vadilo, že stránky nejsou očíslované, ale je to jen můj názor, autorka musela mít důvod, že je tam nedala.

Jak jsem psala, moderní poezii teprve objevuji a snažím se jí porozumět, takže mi to utíkalo pomalu a hledala jsem správné dekódování textů.

POZORnosť aneb Knižná revolúcia mladých spisovatel'ov

Dílo slovenských a českých spisovatelů, kteří se spojili, aby vytvořili skvělou knížku. Velmi jsem se na ni těšila a splnila všechna má očekáván. Mísí se zde poezie a próza, což mě překvapilo, ale vůbec mi to nevadilo. Četla se dobře, střídání češtiny se slovenštinou bylo taky v pohodě.

Upřímně, nejvíce se mi líbila próza a to přesnějí od Veronicy Faye, Nikoly Vašíčkové a Tomáše Nováka. Prostě mají v sobě něco, co mě okouzlilo a cítila jsem se jako po vypití nějakého lektvaru od rádce. 😄

Co se týče poezie, tak se mi spíše líbili jen jednotlivé verše či myšlenky. Má oblíbená je: "Člověk musí byť smutný, pred tým ako nájde šťastie," z pera Lenky Čapkovičové.

Asi se brzo vrhnu na re-reading, abych se více ponořila do slov šikovných spisovatelů.


Podle mě je super, že vůbec taková komunita existuje, takže dobrá práce Daniello. ❤️ Mnoho nadějí je zmařeno už na začátku, přitom je to zbytečné, jelikož dokážeš cokoliv, co si umaneš! Mně samotné spousta lidí říká, že píšu zbůhdarma a nikdy mé knížky nevyjdou, ale víš co? Věřím si a dokážu to a má díla budou na pultech v knihkupectvích. Mým velkým cílem roku 2021 je dopsat příběh. Chceš se o tom dozvědět víc, tak mě sleduj na Instagramu @world.adele, kde vás o tom více informuji.

Pokud tě zaujala tato díla, tak neváhej navštívit webové stránky  https://dairnight.com/ nebo instagramový profil zakladatelky Danielly Ferkové (@spisovatelka_dair).

 Pokud máš sen, jdi si za ním!


© 2018 
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky